Matematik Öğretmeni ve Eğitim Koçu

Daha iyi bir toplum daha eğitimli bir nesil ve daha güzel bir gelecek icin adanmış bir öğretmen
Profil Onaylandı
146 puan
Öğretmene Sorulan Soru ( 0 )
Yapılan Yorum ( 48 ) / Yorum Yap
Öğretmenin Blog Yazıları ( 3 )

ÖĞRETMEN HAKKINDA


15 yildir profesyonel olarak özel ders vermekte ve sertifikali olarak ögrenci koçluğu ile cocuklarimizin hayatina dokunmaya gayret etmekteyim.TYT AYT KPSS DGS ALES sınavlarina hazıladığım yüzlerce ögrencim oldu.Öğrencilerimden üniversite sınavlarinda ilk 1000 e giren, Türkiye nin en iyi üniversitelerinde Tıp diş hekimliği, mühendislik ve hukuk kazanan bircok talebemin yaninda yüzde birlik dilime girerek fen liseleri ve nitelikli okulları kazanan bircok LGS talebem oldu.Sadece sınavlara hazirlik değil birçok ara sınıf ögrencilerimle de çalışma ve onların seviyelerinin gün be gün arttığını görme tecrübesini yaşadim.Aynı zamanda ingilizce dilinde matematik anlatmakta ve IB ve SAT ögrencilerine de sınavlara hazırlikta yardımcı olmaktayim.Bunlar dısında da ilkokuldan liseye ingilizce dersleri de vermekteyim.Her birey farklı her birey özeldir bu nedenle kişiye özel olan kendime ait notlarim ile her seviyeden öğrencime hitap edebilmekteyim.Öğrencilerimle kurduğum güçlü bağ onlarla başarıya giden bir süreci getiriyor.Şükürler olsun ki arkamda mutsuz bir ögrenci başarısız bir talebe bırakmadim.Ögrencilerimin hakkımda yazdıkları yorumlara bakarak beni daha iyi tanıyabilirsiniz.
Saygılarımla...

11 Veli İle İletişime Geçti
10 Yıllık Tecrübe
Son Aktivite : 3 gün önce
Online

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik(İngilizce) Mezunu

İSTANBUL BAŞAKŞEHİR BAŞAKŞEHİR

Ders verme şekli : Yüz Yüze Ders --- Online Ders

eğitim hayatlarında sınıf ortamlarında kalabalıklarda kaybolan evlatlarımızın hayatına dokunmak onların geleceklerini garanti altına almak istiyorum.Her bireyin konuyu anlama yolu farklı olabilir her birey farklıdır bundan dolayı başarının bireysel ilgi ve çalışmayla geleceğine inanıyorum.Birebir derslerde ilk hedefim öncelikle öğrencimin özgüvenini arttırmak ve sevgisini kazanmaktır.Ancak bu şekilde kendini değerli hissedecek ve başarmanın tadına vararak çalışma azmi gösterecektir

15 yıllır özel okullarda ve kurslarda çalışarak binlerce öğrenciye ışık tutmaya çalıştım ve yüzlerce öğrencime birebir özel ders vererek hayatlarında önemli bir yere sahip oldum.Sıfırdan matematiğini geliştirerek cok iyi üniversitelere yerleşen öğrencilerimden tutun ilk 100 e giren sayısız öğrencilerime kadar birçok talebe yetiştirdim.Öğrenci ve velilerimden gelen yorumlara bakarak bunun doğruluğuna karar verebilirsiniz

Öğrencimde ilk odaklandığım şey onun kendine olan özgüveni.Bunu sağlamanın birçok yolu var ve bunu başardıktan ve öğrencinin sevgisini kazandıktan sonra derslerinde başarı sağlama kaçınılmaz olur.Her öğrenciye ayrı olarak hazırladığım notlarım bulunmaktadır.Bu notları hazırlamak ciddi bir uğraş ve çaba gerektirmekte fakat yaptığımız meslek ciddi bi iş olduğu için her bireyin farklı bir değer olduğunu bildiğim için bu zorluğa katanılması gerektiğini düşünüyorum.Kişiye özel ders notları ile öğrencm kısa bir sürede konulara hakim olur ve gerekli ödevlendirme ve bunlarıın değerlendirilmesi ile tam anlamıyla o konuyu halletmiş olacaktır.

Ben kişinin kendisini süsleyerek yücelterek anlatması taraftarı değilim.Beni tanımak isteyen değerli insanların hakkımda yapılan yorumları okumasını rica ediyorum.Bir insanı ilk defa tanımanın ve ilk izlenim kazanmanın en iyi yolu başkalarının onun hakkında neler düşündüğüne bakmaktır.Profilimdeki her yorumu sabırla ve özenle okumanızı rica ediyorum efendim.

Derslerimiz min 80 dakika sürmekte yalnız bir sınır koyulmamaktadır.Bazen konunun ilerleyişine göre daha da fazla sürmekte fakat bu ekstra zaman için herhangi bir ücret talep edilmemektedir.Her öğrenci için kendisine özel ders notum bulunmakta ve derslerimi bu notların çıktıları üzerinden işlemekteyim.Bu teknik ile konular bütün ayrıntı ve detaylarıyla ele alınmakta ve konu anlatımı için sürekli olarak yazı yazmakla öğrencinin sıkılması engellenmektedir.öğrenciye neler anlatılacağı ve nasıl örnekler verilip nasıl ödevlendirme ve alıştırma yapılacağı önceden belli olduğu için diğer özel ders öğretmenlerinin 3 derste vereceği bilgi ve beceriyi ben 1 derste verebilmekteyim.Bu da ciddi bir zaman kazanmaya ve daha pratik olmaya neden olur.bu sistemle başarısız bir öğrencim bile olmadı size de zaman kaybetmeden bu teknikle başarmanızı tavsiye eder başka hocalarla sıkıcı ve zaman kaybıyla ders işlememenizi tavsiye ederim.Kaybedilen para belki yerine konulabilir ancak harcanılan kaybedilen zamanın telafisi yoktur

Özel ders almak ciddi bir fedakarlıktır.Hem paranızı hem zamanınızı hem de umutlarınızı yatırırsınız.Bunların boşa gitmesini istemiyorsanız öğretmen arayışınızı ciddi yapmalı ve öğretmen hakkında yapılan yorumlara bakarak onu tanımaya ve uygun olan biri olduğuna karar vermeye çalışmalısınız

VERDİĞİ DERSLER, SAAT VE ÜCRETLERİ

DERS SÜRE ÜCRETONLİNE ÜCRET
Matematik Genel Matematik 60 DK 180 TL150 TL
Matematik Geometri 60 DK 180 TL150 TL
Matematik Analitik Geometri 60 DK 180 TL150 TL
İlköğretim Takviye 60 DK 180 TL150 TL
Ödev Destek 60 DK 180 TL150 TL
Yabancı Dil İngilizce 60 DK 180 TL150 TL
Danışmanlık Eğitim Koçluğu 60 DK 180 TL150 TL
DERS İÇİN UYGUN OLDUĞU ZAMANLAR
GÜNLER BAŞLANGIÇ BİTİŞ
PAZARTESİ 08:00 22:00
SALI 08:00 22:00
ÇARŞAMBA 08:00 22:00
PERŞEMBE 08:00 22:00
CUMA 08:00 22:00
CUMARTESİ 08:00 22:00
PAZAR 08:00 22:00
İL İLÇE
İSTANBUL ARNAVUTKÖY
İSTANBUL ATAŞEHİR
İSTANBUL AVCILAR
İSTANBUL BAĞCILAR
İSTANBUL BAHÇELİEVLER
İSTANBUL BAKIRKÖY
İSTANBUL BAŞAKŞEHİR
İSTANBUL BAYRAMPAŞA
İSTANBUL BEŞİKTAŞ
İSTANBUL BEYKOZ
İSTANBUL BEYLİKDÜZÜ
İSTANBUL BEYOĞLU
İSTANBUL ESENLER
İSTANBUL ESENYURT
İSTANBUL EYÜP
İSTANBUL FATİH
İSTANBUL GAZİOSMANPAŞA
İSTANBUL GÜNGÖREN
İSTANBUL KADIKÖY
İSTANBUL KÜÇÜKÇEKMECE
İSTANBUL SARIYER
İSTANBUL SULTANGAZİ
İSTANBUL ŞİŞLİ
İSTANBUL ÜMRANİYE
İSTANBUL ÜSKÜDAR
İSTANBUL ZEYTİNBURNU

Bu öğretmene sorulan soru bulunmamaktadır!

48
Yorumlar
BiloCan .
Oca 16, 2021
15 yıldız olsa 15 verirdim. Muazzam bi hoca . Ne ben anlatabilirim ne siz anlarsınız. Yılların hocasıdır birol hoca. Okul hayatımda tanıdığım en kaliteli hocalardan biridir. Öğretmen olarak değil kişilik olarak 10 numara bir insandır hocamız. Hayatımdaki idolum birol hocamdır. Birol hoca diye yazılır; samimiyet diye okunur. Öğretmen değilde abimiz arkadaşımız gibi sevecen bir tavırla yaklaşır hep hocamız. Matematikten hiç anlamazdım sağolsun hocamız çok sevdirdi. Pisikolojik destek olarakda çok faydası oldu bizlere. Sağolun varolun birul hocam.Şimdi anlatmaya kalksam birul hocamızı ne türkçemiz yeter ne de kelimeler....
Selva .
Tem 30, 2020
Her zaman, her koşulda beni destekleyen, sınav senemde asla yalnız hissettirmeyen bir öğretmen hatta öğretmenden çok daha fazlası. Gerek derslerimizde kullandığı notlar olsun gerekse anlatım metodu olsun her şeyin en iyisini yaptı benim için ve hiçbir zaman aklımda soru işareti bırakmadı. Matematiği severken daha da çok sevdirdi bana. Sadece ders anlatmanın dışında tüm derslerde ve sınav sürecimde destek oldu. Matematik denince aklıma gelen ilk isim Birol hocam. Eğer ki özel ders almayı düşünüyorsanız kesinlikle Birol hocadan şaşmamalısınız.
Songül A.
Tem 25, 2020
Her konuda işini severek yapan biriyle karşılaşmak ister insan. Birol hoca bunun en güzel örneği. Ders anlatırken adeta gözlerinin içi parlıyor. Hal böyle olunca da o dersten aldığınız verim maksimum oluyor. Öğrencisinin seviyesine göre anlatır dersi. Dersi anlatıp geçmez kimi hocalar gibi. Emek verir anlamanız için. Dersi kendi notlarından işler. Notları bir kitap niteliğinde adeta. Tüm soru tiplerini içerir. Yani konuyu tamamen anlarsınız. Kafanızdaki soru işaretlerini tamamen giderir. Sınav senemde Birol hoca sayesinde görmediğim soru tipi kalmadı. Özel ders almayı düşünüyorsanız hiç şüpheniz olmasın. Seviyeniz ne olursa olsun Birol hoca gayet samimi ve içten bir şekilde sizin konuyu anlamanızı sağlar. Ben sınav senemde Birol hoca ile karşılaştığım için çok şanslıyım. Umarım siz de bu kadar güzel kalpli, samimi ve öğrencisi için çabalayan bir öğretmenden ders alma şansı elde edersiniz.
Dilan .
Tem 23, 2020
Hayatımda iz bırakmış bir öğretmen ... hatta daha fazlası ders konusunda ayrı başarılı psikolojimi düzeltmekte ayrı başarılı . Kendisinin öğrencisi olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum .Kendi özel notları ve durumuma karşı yaptığı ödevlendirmeler ilermek için en iyi yöntem. Matematiği çok seviyordum daha daha çok sevdim .
Helin .
Tem 23, 2020
Bana karşı içten samimiyetini mi,özenle hazırladığı nokta atışı notlarını mı,dersteki akıcılığını mı...Abim gibi akıl danışırım . Her söylediği fikir çok kıymetlidir. Sanki yakın arkadaşım bana ders anlatıyormuş gibi rahatca soru sorarim . Her soruma ozenle cevap verir. Benim hocam diye demiyorum gozum kapali oneririm.
Sema. .
Tem 18, 2020
Birol hocayı 3-5 satırla anlatmak zor gerçekten ama bi yerden başlamak gerekirse çook güleryüzlü, canayakın, işinin ehli, neşeli, çok ama çok tecrübeli nadir hocalardan biri. Kendisiyle 3 yıl önce tanışmıştım ve ders aldığım bu süreçte bir an bile olsun pişmanlık duymadığım aksine iyi ki tanımışım ,öğrencisi olmuşum, kendine has anlatımıyla matematiği ondan dinlemişim dediğim dersini iple çektiğim ve her anının hakkını fazlasıyla veren bi hocamdır. Bunların yanı sıra binbir emekle hazırladığı (muazzam) kendi notları ve ödevlendirmeleriyle de konuları eksiksiz öğrenmenizi sağlayıp soruları birden fazla yolla çözme kabiliyeti kazandırıyor ve bi zaman sonra sorulara bakış açınızı genişletiyor hatta kimi zaman hayata dair öğütleriyle de hayata olan bakışını da olumlu yönde etkiliyor:) Yani uzun lafın kısası kendinizi her anlamda geliştirmek istiyorsanız tam da doğru yerdesiniz çünkü Birol bey için tek kelimeyle “Harika bi hoca” diyebilirim ve şiddetle tavsiye ederim..
Mert a.
Tem 18, 2020
Öncelikle kişilik olarak cok cana yakın olan bir hocamız bundan ötürü çok verimli geçiyor dersleri özellikle kendine ait olan notları konularda nokta atısı gibi kolaylıkla konuları kavramamı sağlamıştı sınav dönemi korku ile yaklaştıgım türev ve integlali cocuk oyuncagına cevirmemi saglayan kişidir verdigi moral motivasyonla cok guzel sonuclar aldıgımı dusunuyorum kesinlikle matematikte başka bir boyutsunuz tekrardan teşekkür ederim ...
Kutay A.
Tem 17, 2020
Bir özel derste en önemli şeylerden biri hocanızın yanında rahat olabilmektir.Ben Birol Hoca’dan yks dönemim boyunca ders aldım, hiçbir zaman çekinmedim ,rahatça istediğim soruları sorabildim bir öğretmen olmanın yanı sıra bir arkadaş oldu benim için.Beraber geçirdiğimiz süre boyunca matematiği öğrenme açısından çok verim aldığımı düşünüyorum.Bana sorulara farklı bakış açılarıyla bakmayı ve çok zor soruları çözmeyi öğreterek ufkumu genişletti.Bu yüzden ona gerçekten minnettarım ve onun yeri bende çok ayrıdır.Hem matematiği en iyi şekilde öğrenmek hem de her zaman yanınızda olabilecek bir dost kazanmak istiyorsanız Birol Hoca’dan daha iyisini bulamazsınız.Ondan ders almanızı kesinlikle tavsiye ediyorum.
Nil .
Tem 17, 2020
Birol hocam matematiğe olan sevgisini öğrencisine yansıtmayı çok iyi başarabilen kendimi çok iyi hissetmemi sağlayan hem matematik konusunda hem de sınav kaygımızla nasıl başa çıkabileceğimizi bize öğreten hem matematik hem de akıl hocamdır
Azra .
Tem 17, 2020
Gerçekten hem neşesi hem ders anlayışıyla vazgeçilmez bir insansınız hocam önerdiği kitaplar kendi yazdığı sorular ve taktikleriyle nokta atışı yapmamı sağlıyor artık matematikte çok hızlıyım ve netlerim de çok yüksek hiç anlamadigim ve eksik olduğum konuları bile rahatça cozebiliyorul harika bı ogreticisiniz hocam
Muhammet O.
Tem 17, 2020
Birol hocamla daha doğrusu Birol abimle :D gittiğim bir kursta tanıştım ve gerçekten çoğu sıradan öğretmenler gibi olmadığı için özel ders almak istemiştim ( iyiki almışım anlatımı gayet akıcı ve net, kullandığı kaynaklar kendine özgün ezber kaynaklardan değil akılda kalıcı ! ). Bu dediğimi ancak dersi alınca anlıyacaksınız çünkü bir çok piyasadaki özel ders + koçluk veren hocalar gibi ekstralar istemiyor abim benim :))) zaten konuşması sizi desteklemesi aynı koçluk gibi bi bakıma öğrenciyle kafa dengi eğer olurda bu mesajımı görürseniz düşünmeden tercihiniz bu yönde olsun
Mert a.
Tem 16, 2020
Öncelikle kişilik olarak cok cana yakın olan bir hocamız bundan ötürü çok verimli geçiyor dersleri özellikle kendine ait olan notları konularda nokta atısı gibi kolaylıkla konuları kavramamı sağlamıştı sınav dönemi korku ile yaklaştıgım türev ve integlali cocuk oyuncagına cevirmemi saglayan kişidir verdigi moral motivasyonla cok guzel sonuclar aldıgımı dusunuyorum kesinlikle matematikte başka bir boyutsunuz tekrardan teşekkür ederim ...
Sümeyra .
Tem 14, 2020
Birol hocayla 3 yıl önce tanıstım. Öğrencilerine karşı çok samimi, iyi davranan bir öğretmen. Her seviyeye uygun notları var. Onlarla dersleri harika bir şekilde işliyor. Sınav senemde hem koçluk hem matematik dersi aldım. Bana hem psikolojik açıdan hem matematik açısından çok destek oldu. Zorluklar karşısında hiç bir zaman vazgecmemeyi öğrendim. İyi ki Birol hocayı tanımışım.
Sümeyra .
Tem 14, 2020
Birol hocayla 3 yıl önce tanıstım. Öğrencilerine karşı çok samimi, iyi davranan bir öğretmen. Her seviyeye uygun notları var. Onlarla dersleri harika bir şekilde işliyor. Sınav senemde hem koçluk hem matematik dersi aldım. Bana hem psikolojik açıdan hem matematik açısından çok destek oldu. Zorluklar karşısında hiç bir zaman vazgecmemeyi öğrendim. İyi ki Birol hocayı tanımışım.
Nilsu .
Tem 14, 2020
Birol hoca benim matematiğime olan bakışımı hayata dair bakışımı gerçekten çok büyük ölçüde değiştirdi.Onun sayesinde ders çalışma alışkanlığı kazandım.Matematiği çok sevdim.Düzenli ve programlı olması bu konuda çok yarar sağladı.Ders anlatırken anlamadığımda defalarca sabırla anlayana kadar anlattı.Kendi notlarına söyleyecek laf yok zaten her seviyeye uygun notlarının olması,onlar üzerinden anlatması gerçekten çok verimliydi. Her olumsuzluğa kapıldığımda olmucak dediğim zaman Birol hoca hep yanımda oldu.O enerjisiyle samimiyetiyle beni her düştüğümde karamsar olduğumda ayağa kaldırdı.Yeri geldi öğretmenim yeri geldi abim oldu.Herkese tavsiye ederim.
Melih Y.
Tem 5, 2020
Tanışabileceğiniz ender matematik öğretmenlerinden ve insanlardan birisidir kendisi. Dersleri tamamen kendi sistemi ile işleyip sistematik bir rota ile zamanı çok verimli bir şekilde değerlendirir. Birol hoca ile ilk dersime 11. sınıfta başlamıştım ve vasat bir öğrenciydim. 8 net ile başladığımız TYT Matematiğinde 4 ay gibi kısa bir sürede 35 nete kadar çıktık.Birol hocam bana kendi sistemi ile matematiği ve koçluğu ile ders çalışmayı sevdirdi. 2019 YKS'de Sayısal 587.si oldum ve verdiği temel ile Birol hocamın katkısı çok büyük. Canlı örnek olarak kesinlikle Birol hocayı herkese tavsiye ederim.
Büşra .
Tem 2, 2020
Birol hoca, dersin her dakikasının hakkını veren ve hazırladığı notlarıyla konuyu derinlemesine öğreten bir öğretmen. Öğrenciyle samimi iletişimi ve yetkin matematik bilgisiyle son derece verimli ve keyifli dersler işler. Aynı zamanda her seviyeden öğrenciye uyum sağlar ve tüm öğrencilerine matematiği sevdirir. Temeli zayıf olan öğrenciye hızlı ve sağlam temeller atıp ilerlemesi için, temeli iyi olup kendini ilerletmek isteyen öğrenciye de tüm farklı soru tarzlarını çözebilir seviyeye gelmesi için Birol hocanın derslerini kesinlikle tavsiye ederim.
Nergiz .
Tem 2, 2020
Birol hocam hayatımda ki en samimi en mükemmel matematik hocamdır . Matematik anlaşılması zor insanı yıpratan çok üzen ve daha bir sürü önyargılarla dolu bir ders. Ama birol hocam yeri geldiğinde küçük esprilerle matematiği güzelleştirip bir soruyu bir sürü yollarla bir sürü taktiklerle anlayana kadar anlatan ön yargilari dibine kadar kıran bir hoca .Notlarindaki sorularla yeni bi bakış açisi kazandiriyo. Ben gerçekten matematiği yapsam bile yapamadigimi bi türlu olmadiğini düşünüp çoğu zaman bırakırdım . O zaman çözdüğüm orta bi soruyla beni gaza getiren bi hocam vardı. Yeri geldiğinde tatlıca kızan ve hep yanimda olan bi hocam. Psikolojik olarak her zaman yanimdaydı. Iyi ki tanimişim birol hocamı diyorum
Hale b.
Tem 2, 2020
Birol hoca kesinlikle mükemmel bir hoca sadece matematiği değil hayatı da öğreten, matematiğe farklı pencereden baktırabilen,öğremenden ziyade abi olabilen , sınıftaki neşesiyle dersi sevdiren muazzam biri. ayrıca her seviyedeki öğrenciye de hitap ediyor. Her duruma göre soruları bile var
Süleyman .
Tem 2, 2020
Birol hoca samimi ve güleryüzlü bir hoca. Her öğrencinin seviyesine göre, öğrencinin anlayacağı şekilde dersleri işliyor. Dersleri kendine ait, özel olarak seçtiği öğretici sorular ve konuya uygun çıkmış sorularla destekleyen notlarıyla işliyor. Ödevlendirmeleri işlediği konuları öğrencinin unutmaması ve doğru öğrenmesi için en etkili şekilde yapıyor. Matematikten hiç haz almayan birinin matematiğe karşı sempati duymasını sağlayabilecek etkiye sahip. Dersler esnasında öğrenciye hep azimlendirip pes etmemeyi telkin ediyor. Şuana kadar aldığım matematik derslerinden en keyif aldığım ve derslerini iple çektiğim bir öğretmen.
Beyza T.
Tem 2, 2020
Öğrencileriyle öğretmen öğrenci ilişkisindense abi kardeş ilişkisi kuran gerektiğinde ders anlatan öğrencinin sorunu varsa onu çözmeye çalışan bir öğretmen. Kendi notları ve ödevlendirmesi var tamamen bunu sizin seviyenize göre yapıyor. Birol hocayı tanımadan önce matematiğe çok ön yargılıydım fakat bu ön yargıyı beraber yok ettik.
Yasemin .
Tem 2, 2020
Dersi benimsememize dair çaba gösteren, öğrenciye yönelik motiveyi ön planda tutan iletişiminde hayranlık bırakan bilgisine ve öğretimine güvendiğim hocam. Kişiye yönelik anlatımlar sunarak etkili dersler güzel sonuçlar verir. Ders öncesi ön hazırlığını daima yapan düzenli ödev takibi ve soru çözümlerini en etkili şekilde anlatım yapmaktadır. Öğrenciye yön vererek en iyi şekilde rehberlik yapar eski bir öğrencisi olarak yıllar geçsede hatrı bitmemekle beraber iletişimini koparmayan bir hoca, öğrenci gözüyle değil de herkese yetişkin ileriye yönelik hedefleri olan bireyler olarak bakar.
Yasemin .
Tem 2, 2020
Dersi benimsememize dair çaba gösteren, öğrenciye yönelik motiveyi ön planda tutan iletişiminde hayranlık bırakan bilgisine ve öğretimine güvendiğim hocam. Kişiye yönelik anlatımlar sunarak etkili dersler güzel sonuçlar verir. Ders öncesi ön hazırlığını daima yapan düzenli ödev takibi ve soru çözümlerini en etkili şekilde anlatım yapmaktadır. Öğrenciye yön vererek en iyi şekilde rehberlik yapar eski bir öğrencisi olarak yıllar geçsede hatrı bitmemekle beraber iletişimini koparmayan bir hoca, öğrenci gözüyle değil de herkese yetişkin ileriye yönelik hedefleri olan bireyler olarak bakar.
Yasir .
Tem 2, 2020
Birol hoca işini iyi yapan ve bu yolda kendisini sürekli geliştirmeye çalışan bir öğretmen. Öğrencilerle arasında sıcak bir diyalog var. Öğrencilerini her hangi bir konuda yargılamayan ve sadece ders anlamında değil psikolojik anlamda da yanınızda olan bir insan. Dersleri belirli bir plan çerçevesinde alanına vakıf bir şekilde anlatıyor. Ödevlerle de özel ders sürecinizi takip ediyor :)
Ömer B.
Tem 2, 2020
Birol hocam tanıdığım en tatlı hocamdır. Ne zaman umutsuzluğa kapılırsam beni tekrar umutlandırır.Öğretmen öğrenci ilişkisini bozmadan süper bir abi kardeş iletişimi oluşturuyor. ders konusunda eline su dökebilicek öğretmen olduğuna inancım yok kendi hazırladığı zorluk düzeylerine göre föyleri tam ösym tadında oluyo föylerle beraber yaptığı ödevlendirmelere uyunca konuyu tamamen bitirmiş oluyorum. matematiğe karşı pozitiftim ama çok ciddiydim birol hocam sayesinde hem pozitif kalmayı hemde matematikle eğlenmeyi öğrendim
Elif K.
Tem 1, 2020
Birol Hocam ders konusunda öğrencisinin seviyesini tespit edip ona uygun şekilde konu anlatan bunu da kendi hazırladığı sorularla ve ödevlerle iyice pekiştiren, ders verdiği kişiye hem verdiği dersi hem de arkadaş canlısı tutumu ve samimiyetiyle kendisini sevdiren bir öğretmendir. hazırladığı notlar ve verdiği ödevler sınav senemde hep başucumda olmuştur. her öğrencinin hayatının bir alanında onunla karşılaşmasını dilerim. çünkü kendisi bir öğretmenden çok öğrencisine her konuda yardım etmeyi, ona destek olmayı görev edinmiş birisidir. ders yaptığımız süreç içerisinde sınav stresimi yenmem ve ileriye dönük hedeflerimi belirleyip bunlara ulaşmam konusunda bana her daim destek olmuştur.
Süleyman .
Tem 1, 2020
Birol hoca samimi ve güleryüzlü bir hoca. Her öğrencinin seviyesine göre, öğrencinin anlayacağı şekilde dersleri işliyor. Dersleri kendine ait, özel olarak seçtiği öğretici sorular ve konuya uygun çıkmış sorularla destekleyen notlarıyla işliyor. Ödevlendirmeleri işlediği konuları öğrencinin unutmaması ve doğru öğrenmesi için en etkili şekilde yapıyor. Matematikten hiç haz almayan birinin matematiğe karşı sempati duymasını sağlayabilecek etkiye sahip. Dersler esnasında öğrenciye hep azimlendirip pes etmemeyi telkin ediyor. Şuana kadar aldığım matematik derslerinden en keyif aldığım ve derslerini iple çektiğim bir öğretmen.
Berra .
Tem 1, 2020
Birol hocam benim için sadece bir öğretmenim değil aynı zamanda yeri geldiğinde bir baba bir abi gibi olan biridir ve 2 yıl boyunca bana kattığı şeyler azımsanmayacak kadar çoktur. Benim matematiğe karşı bakış açımı değiştiren canım öğretmenim. Matematikten nefret ederken sayesinde matematikte çok şey öğrendim. Onun mükemmel notlarıyla sınava hazırlanırken her türlü soruyla karşı karşıya gelmişimdir. Kendisi sadece matematik konusunda değil diğer branşlarda da bilgisi oldukça geniş biri. Eğitimi son derece anlaşılır ve net. Konuyu son ayrıntısına kadar öğretip eksik kısım bırakmayan biri. Ödevlendirmeyi de kendisi tamamen en iyi olabilecek şekilde veriyor. Kendisi sadece ders açısından değil psikolojik olarak da her zaman yanımdaydı. Dara düştüğümde her zaman beni motive etmişti. Sınav bitse bile her zaman görüp görebileceğim en iyi öğretmen olacak kendisi. İyi ki kendisini tanımışım.
Bengisu .
Tem 1, 2020
İki yıl boyunca çokk severek ve isteyerek ders aldığım bir öğretmen Birol Hoca. Her konuda her seviyeye uygun konu anlatımlı ve kendi seçtiği sorulardan oluşan notları var. Üniversiteye hazırlanma aşamasında bu notlar bana çok yardımcı oldu, dönüp dönüp baktım. Matematikte kendime olan güvenimi sağlamlaştırdı, tüm hazırlanma süreci boyunca ödevleriyle, hal hatır sormasıyla ilgisini asla eksik etmedi. Hem matematik hocam hem de rehberlik danışmanımdı. Üniversiteye geçtim, hala öğrencisi olmasam da bağımızı koparmadık. Birol Hoca bütün özverisiyle kendini işine adamış bir öğretmen. İyi ki yollarımız kesişmiş.
Melih .
Tem 1, 2020
Her matematik sorusuna soğukkanlı yaklaşıp bana korkulacak bir şey olmadığını göstermişti sohbeti hoş ve gereğinde tutan biri derslere azami derecede önem veriyor konu hakkında kısa notlar verip sorular üzerinde gidiyor ödevlendirmeleri ve sorduğu birkaç soruyla konunun pekiştirmesini yapıyor matematik notlarımla beraber sınav psikolojimi değiştirebilen bir öğretmen
Emre E.
Tem 1, 2020
Matematiği sevmeseniz bile sevdiren anlayana kadar tane tane anlatan abartısız türkiyenin en iyi matematik hocasıdır kendileri gerek konu konu ilerlediğimiz çalışma prensipleri gerektiği zamanda verdiği o tatlı morallerle güzel gülümsemesi işler içimize görmezden gelinemeyecek değerli bir öğretmen.
Samet A.
Tem 1, 2020
Sadece öğretmen öğrenci ilişkisinde olmayıp adeta bir ağabey sefkatiyle bütün sevgisiyle bize yaklaşan güzel Hocam.Derste ve ders dışında ilgili olduğu yetmezmiş gibi gece geç saatlere kadar hazırladığı notlarla işinin hakkını sonuna kadar veren,emek kokan güzel bir öğretmen.Ogrencileri sadece sınava değil hayata da hazirliyor.Sizi sıfırdan alıp inanılmaz seviyelere getirebilicek bir hoca.Dersini dinleyip verdiği odevlendirmeleri yaparsanız başarılı olmamanız için hiçbir sebep yok.Bir matematik hocasından daha fazlasını kazanmak istiyorsanız tam da aradığınız yerdesiniz.
Zeynep B.
Tem 1, 2020
Mesleğini severek yapan , sevecen , samimi bir öğretmen. Gerektiğinde öğretmen gerektiğinde arkadaş olabilen bir karakter. Ben derslerinden çok verim aldım. Verdiği notlar seviyeye göre belirlenen notlar olduğu için anlamakta zorluk çekmiyorsunuz. Zaten bir zorluk çektiğinizde fark edip hemen yardımcı oluyor . Verdiği ödevler de derslerde yaptığımız çalışmanın daha iyi oturması için güzel , kaliteli sorular içeriyor. Matematiğe karşı bakış açım değişti diyebilirim. Dersler süresince verdiği psikoloik destek zaten en iyisi .
Yağmur A.
Tem 1, 2020
Matematiğe olan sevgisi, babacan tavrı, her daim motive eden, her daim öğrencisinin yanında olan bir öğretmen. Şu zorlu süreçte her anlamda motive olmamı sağladı. Matematiğe karşı korkumu onun sayesinde yendim. Seviyeme göre soru hazırlayıp beni geliştirecek kaynakları öneriyor. Ödevler vererek takibini yapıyor. Takıldığım her konuda arayıp mesaj atıp ona ulaşıyorum anında cevap veriyor . İyi ki onu tanımışım.
Gülüstan O.
Tem 1, 2020
Ben kızıma yaklaşık 1 dönem boyunca hocamızdan ders aldırdım ve aldığımız dersi lağıyla hakkıyla çok güzel bir şekilde verdi. Her öğrencisinin seviyesine uygun hazır notlarıyla geliyor. Biz hocamızdan çok memnun kaldık. Sizinde aldığınız derslerden memnun kalıcağınıza eminim.
irem e.
Tem 1, 2020
Birol hocadan 1 yıl boyunca ders aldım. Kendisi çok ilgili bir öğretmen. Siz anlamadım demeseniz bile anlamadığınızı anlar ve siz anlayana kadar bıkmadan anlatır. Dersi sadece ders aldığınız süre zarfında bitmez; size soru önerir, kitap önerir, psikolojik olarak yanınızda olur. Kısacası sizin sınavda başarılı olmanız için elinden geleni yapar. Kendisini öğrenciye göre konumlandırır ve sizin dersi anlayacağınız şekilde anlatır. Birol hoca dersten sonra da sorularımla ilgilendi hatta çoğu zaman süremiz bitse bile konu işlemeye devam ettik. İşini sevgiyle yapan biri ve sınav sürecinde en çok yanınızda olacak insanlardan biridir.
hüseyin .
Tem 1, 2020
merhaba öncellikle ben birol hocamdan yks 2020 dönemi için birçok konuda ders aldım birol hocayı tercih etmemim nedeni dershanede öğrencileriyle bire bir ilgilenip her türlü sıkıntısına çare bulmaya çalışan öğrenci seviyesine göre bunu bunu yap şunları yapsan çok daha iyi olur diyen yani demek istediğim öğrencilerle iletişimi çok iyi olan bir hoca. Ders anlatımı olarak sen nasıl istersen o yönde ders anlatır eğer dersen ki bana matematik sadece sınav için gerekli çok basit bir anlatımla konuyu çok iyi kavratır ama dersen ki ben matematiği çok severim ve daha derin işlemek istiyorum ona göre beraber konular arasında birçok bağlantı kurup çok zevkli bir ders işleyebilirsiniz.Bir de hocamın notlarından bahsetmek istiyorum çok özenle hazırlanmış çok güzel notlar gerçekten üzerine çok uğraşılmış gerek ösym tarzı sorular gerek çıkmış sorular olsun çok güzel toplanmış her konudan notları var hocamın ve güzel yanı şu notlara baktıkça bir konuda ne kadar eksik olduğunu tespit edebilirsin ben mesela bazı konularda kendimi yeterli görürken o notlar sayesinde yetersiz olduğumu anlayıp kendimi geliştirmiştim.Ödevlendirme konusunda hocam çok şık ödevler veriyor haberiniz olsun :D ha bu arada sınav zamanı psikolojik gerginliğinizi hocam muhabbet ettiğiniz an üzerinizden atabilirsiniz şimdiden iyi dersler.
Hilal .
Tem 1, 2020
Birol Hoca öğrencisiyle gerçekten çok iyi anlaşabilen , gerektiğinde öğretmen olarak değil bir arkadaş gibi öğrencisinin dertlerine çözüm yolu arayan , mesleğini severek yapan bir öğretmendir. Onunla çalıştığım süre boyunca bana her konuda yardımcı oldu . Matematiği bana sevdirdi. Bilgiyi en akılda kalıcı ve anlaşılır biçimde çok iyi bir anlatımla aktardı. Gerektiğinde kendi ders notlarıyla bu anlatımını destekledi .Derslerden sonra verdiği ödevler sayesinde konuyu iyice kavramamı sağladı. Aynı zamanda tecrübesi sayesinde çalışma biçimimi belirlemede çok yardımcı oldu. Sınav kaygımın olduğu zamanlarda kısa sohbetlerle bu kaygımı azaltmamı ve kendime daha fazla güvenmemi sağladı.
İrem E.
Tem 1, 2020
Birol hocamız ders verirken öğrencinin seviyesini çok iyi tespit edip ona göre ilerleme kaydeden bir öğretmen. Kendisi sayesinde matematik alanında kendime olan güvenim ve başarım arttı. Ders anlatırken konuyu oldukça kolaylaştırıp anlamamı sağladı. Bana verdiği notlar ve ödevler sayesinde konuları pekiştirme imkanım oldu.Sadece matematik dersinde değil genel olarak sınavına hazırlık sürecimde hocamın yönlendirmeleri sayesinde başarı elde ettim.Ders yaptığımız süreçte bana oldukça destek oldu ve kendisiyle yaptığımız derslerden çok memnun kaldım.
Şuara G.
Tem 1, 2020
Birol hoca ders anlatırken size anlattığı konuyu veya soruyu anlamadığınız olduğunda bunu sizin demeniz gerekmeden hemen anlayıp sizin anlayabilmeniz için birden fazla yoldan anlatıp o konuyu kesinlikle anlamanızı sağlar. Harika anlatım yeteneği dışında aynı zamanda çok iyi bir rehberdir. Hedefleriniz doğrultusunda size destek olup her zaman moralinizin yüksek olmasını sağlar bu sayede hedeflerinize ulaşabileceğinize olan inancınızı artırır. Bir dersi anlamanızda ön koşul iyi bir öğretmendir. Birol Hoca hem öğretmenliği hem de hedeflerinize giden yolda en büyük destekçiniz olacak mükemmel bir öğretmendir.
Sevim .
Tem 1, 2020
Öğrencilerine karşı arkadaş gibi yaklaşan ve her zaman motivasyonumuzu yüksek tutmaya çalışan bir öğretmen.Matematikte ön yargılı olduğum konuların hepsini Birol hocam sayesinde hallettim.Her ders için getirdiği notlar ,seviyeye göre yaptığı ödevlendirmeler ve bunların takibiyle konular pekiştirilmiş oluyor.
Enes .
Tem 1, 2020
Ders aldığınız öğretmenin bilgisinin yanında tavrı,kişiliği ve yaklaşımı da çok önemlidir. Birebir ilgilenme ve ders konusunda başarılı,sakin,aceleye kaçmayan bir anlatım tekniğine sahip. Öğrenci bazlı konu ve soru çözüm notları sayesinde öğrenmek ve kendini geliştirmek daha da kolaylaşıyor. Öğretme tekniği açısından konuları farklı çözüm yöntemleriyle ele alması,ödev verme ve takibi konusunda gayet başarılı. Birol Hocamın en iyi yönü bana göre eksik olduğunuz noktanın ne olduğunu fark edip onun üstüne gitmesidir. Klasikleşmiş,sıkıcı bir anlatım istemiyorsanız ve amacınız Matematik konusunda ileri gitmekse Birol Hoca tercih edilmelidir.
Şevval O.
Tem 1, 2020
Matematiğe karşı bakış açınız ancak bu kadar gelişebilirdi ve değişebilirdi. Aldığınız dersin yüzde yüz hakkını veren bir hoca ben çok memnun kaldım hoca değil daha çok abi gibi yaklaşımı sıcak kanlı olması sevecen olması sizi matematiğe karşı daha bir olumlu yaklaştırıyor iyi ki de almışım ders. pişman olmayacağınıza eminim.
Nurgül .
Tem 1, 2020
Öğrencilerine karşı sıcak davranabilen, samimiliğini eksiltmeyen sayılı öğretmenlerden biri. Matematik konusunda bilgisi oldukça geniş. Konuyu anlamadığınızda veya soruyu çözemediğinizde sonuna kadar anlamanıza ve kavramanıza yardım eden bir insan. Kendi hazırladığı sorular veya notlar olsun matematik sorularını çözmenizde birebir yardım sağlıyor. Hatta bununla kalmayıp düşünüş tarzınız ve sorulara bakış açınız bile genişleyebilir.
Kenan G.
Tem 1, 2020
Bire bir iletişimi gayet iyi ve sıkmıyor. Sakin bir tarzı var. Ders alırken sıkılmıyorsunuz, bir dikkat kaybı olursa zaten fark edip ona göre davranmayı biliyor. Matematik konusunda gerçekten yetkin ve güvenilir. Gerektiği yerde en baştan almayı biliyor gerekirse eksik kısımları kapatıyor. Kısacası seviye tespit edebiliyor. Ödevlendirme yaptığı soruları gayet kaliteli ve seçme sorulardan oluşuyor. Notları da aynı şekilde kaliteli ve yeterli. Öğrencisi olarak çok verim aldım
Şara E.
Tem 1, 2020
Öğrenciye karşı soğuk bir öğretmen olmak yerine onunla arkadaş gibi olmayı tercih ederek öğrencileriyle arasında güçlü bir bağ kurabilen sayılı öğretmenlerden biri. Bütün soru çeşitlerini görebilmemizi sağlayan notlarıyla konuyu tam anlamıyla öğretiyor. Seviyenin üstünde ve fazla ödevler yerine öğretici ödevler veriyor. Matematiğin zor olduğunu düşünen herkesin bakış açısını değiştiriyor. Ayrıca sadece matematik öğretmekle kalmayıp rehberlik de yapıyor böylece öğrencinin üstündeki baskıyı ve stresi azaltıyor.
Beyza .
Tem 1, 2020
Sadece öğretmen değil aynı zaman bir abi kardeş ilişkisi kurabildiğim, daraldığımda dertleşebildiğim mükemmel bir insan. Sayesinde matematik derslerine hevesle gider oldum ve anlamadığım konuları anlamaya başladım. Hazırladığı ders notlarıyla ve güzel anlatımıyla anlaşılmayacak konu yok. Her hafta düzenli ödevlendirme yapıyor ve yakından takip ediyor. online olarak da çok yardımcı oluyor gerçekten tanıdığım en iyi öğretmen.
Beyza T.
Tem 1, 2020
Öğrencileriyle öğretmen öğrenci ilişkisindense abi kardeş ilişkisi kuran gerektiğinde ders anlatan öğrencinin sorunu varsa onu çözmeye çalışan bir öğretmen. Kendi notları ve ödevlendirmesi var tamamen bunu sizin seviyenize göre yapıyor. Birol hocayı tanımadan önce matematiğe çok ön yargılıydım fakat bu ön yargıyı beraber yok ettik.
Öğretmen Hakkındaki Görüşlerinizi Paylaşın
E-Posta Adresiniz Yayınlanmayacaktır
NOT : Öğretmene Ders Talebinde Bulunmak İstiyorsanız Sizinle İletişime Geçilecek Telefon Numarasınıda Yazmanızı Rica Ederiz.